خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/16 - 13:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
موسوی لارگانی نوشت:

امام خمینی (ره) زمینه خودباوری بین تمام مستضعفان جهان را ایجاد کرد

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی توئیتی را در سالروز ارتحال امام خمینی(ره)منتشر کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:  



۱- ‎مقام معظم رهبری جمله ای معروف دارند که این انقلاب بی نام ‎ خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

جمله ای کوتاه اما گویا!

این امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) بود که بعد از قرن ها توانست زمینه خودباوری بین نه تنها مسلمانان که تمام مستضعفان جهان را ایجاد کند. 

 ۲- در یک کلام حـضـرت امـام خـمـیـنـی(ره) هـمـه خـصوصیات لازم را که مجموعه آن به ندرت ممکن است در انسانی بزرگ جمع شود، یکجا داشت. با همین خصوصیات و ویژگی های الهی بود که توانست فرعونیان و نمرودیان زمانه را به زیر بکشد و در عمل نشان بدهد برقراری حکومت عدل الهی شدنی است.

۳- مایه افتخار است که پیش قراول خودباوری و رهایی از جور ستمپیشگان ، مردم مسلمان و انقلابی ایران بودند که با فروپاشاندن حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و برقراری یک نظام الهی- دینی برگرفته از ذات مقدس اسلام و دین محمدی نوید بخش همه ملل مستضعف شدند.



۴- این تازه اول راه است. این انقلاب اسلامی به انقلاب بزرگ حضرت مهدی ارواحنا فدا متصل خواهد شد. ما همه جان فدای حضرتش هستیم و سوگند یاد می کنیم انقلابی که امام خمینی(ره) برپا کرد و مقام معظم رهبری قدرتمندانه پرچم آن را برافراشته نگه داشت ،برزمین نگذاریم.



 

  • کد خبر : 362864
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار